Вчера стартира демонтирането на двигателя. Баси и мазалото от кабели е тая кола, то букси, буксички и още букси. Имам фъпрос, имали таквоз чудо като workshop manual за 166, определено ще е ми е доста по лесно ако нещата са описани, имам усещането, че ще минат дни докато приведа двигателя във вид удобен за логаритмуване, а да не говорим, че обратната процедура ще е страшен филм. От де се източва водътъ на туз чуду, има ли пробка на блока или от долния маркуч на радиатора, нормално ли е в маркуча от кулера към смукателния колектор да има масло?!? А тия талянци по увъртен с кабеляци двигател не са ли могли да направят?!?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Започна се....... и се свърши!
Collapse
X
-
Ми упътване за таз кола все още аз не съм намерил.
Пълна е с електроника та свет да ти се завие.
Ако искаш мога да ти дам телефон на човек които ги е разглабял тез ЖТД-та.Last edited by Lucky; d.m.y г., 11:43.1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv
-
Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщениеИстински се забавлявах със по-горният пост.
Абе човек... погледни малко как си писал...1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv
Comment
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение...От де се източва водътъ на туз чуду, има ли пробка на блока или от долния маркуч на радиатора...
Comment
-
Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщениеИстински се забавлявах със по-горният пост.
Абе човек... погледни малко как си писал...
по-горният пост си го членувал грешно, трябва да е с не-пълен член тъй като е допълнение, освен това със трябва да бъде само С, защото "със" се използва само пред С и З
разбираш ли иронията
за да не съм офф: успех с ремонтаsigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
[А тия талянци по увъртен с кабеляци двигател не са ли могли да направят?!?[/QUOTE]
... това всъщност са спагетино аз не разбрах дали ти сам си разглобяваш мотора и ако е така или истински се забавляваш или май си по-лаик и от мен
та един съвет снимай всичко което разглабяш как е било преди това, защото когато сглобяваш няма да ти е особен фън...
Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Кабелите номерирани и като му дойде времето ще си бъдат по местата, оказаха се не чак толкова многоДа сам ще си оправя колата и да яко фън ми е, пък дали съм лаик, ми ако тръгне след това май няма да съм от най-лаиците. Още въпросчета възникнаха: компресора на климатика, демонтира ли се от блока, а помпата на хидравликата. Няма ли по-цивилизовам начин за обезводняване тоз мАтор( специално за колегата Асенов
) освен от маркуча на радиатора. А дали ако реша ще мога да сваля мотор, скорости, магаре и макферсъни накуп, след като вдигна колата на подобаваща височина. Хайде помогнете на любознателния скоро да има плаващ кораблЪ
Comment
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщениеКабелите номерирани и като му дойде времето ще си бъдат по местата, оказаха се не чак толкова многоДа сам ще си оправя колата и да яко фън ми е, пък дали съм лаик, ми ако тръгне след това май няма да съм от най-лаиците. Още въпросчета възникнаха: компресора на климатика, демонтира ли се от блока, а помпата на хидравликата. Няма ли по-цивилизовам начин за обезводняване тоз мАтор( специално за колегата Асенов
) освен от маркуча на радиатора. А дали ако реша ще мога да сваля мотор, скорости, магаре и макферсъни накуп, след като вдигна колата на подобаваща височина. Хайде помогнете на любознателния скоро да има плаващ кораблЪ
много палци стиснати имаш и от мен!
сигурна съм, че ще се справиш, пък кой каквото ще да си приказва!
Comment
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение...Няма ли по-цивилизовам начин за обезводняване тоз мАтор( специално за колегата Асенов) освен от маркуча на радиатора...
и други боклуци, през маркуча ще излязат, а през пробката - не.
Успех!
П.П. БТВ, що не минеш днес през Пийпълс да поразкажеш малкоLast edited by Коки; d.m.y г., 17:29.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеНе мога да си заложа топките, че няма такъв начин, но на моята винаги са претакали зелето през маркуча. Преди ходех при един много печен радиаторджия, който и на предишните ми коли все оттам го претакаше, дори и да са имали пробка. А на теб защо ти се струва нецивилизован този метод? Аз се сещам за поне 2 предимства: 1. става много по-бързо и 2. ако в чорбата има зелеви листаи други боклуци, през маркуча ще излязат, а през пробката - не.
Успех!
П.П. БТВ, що не минеш днес през Пийпълс да поразкажеш малко
П.П. Банкетно време беше вчера таааа....
Comment
Comment